genel bilgiler

Özgeçmiş Bilgileri Soru Sor

GLOKAL SATIŞ  – 1 GÜN

Müşterilerimizi işimizin merkezine koymak hizmet odaklı bir kültür yaratır. En başarılı işletmeler bu gerçekle derinden yüzleşmiş ve odaklanmıştır.
Bu bir günlük eğitim; ürün veya hizmet satın almak veya ürün veya hizmeti kullanmaya devam etmek için müşterilerin, mantıklı ve duygusal motivasyonlarını anlayarak, katılımcıları daha fazla müşteri odaklı ve daha üstün hizmet sunma konusunda daha sorumlu, daha tutkulu ve daha istekli olmaya teşvik edecektir. Katılımcılar, müşterilerle daha iyi etkileşimde bulunabilecek, her müşteri etkileşiminde enerji, bağlılık ve sahiplenme gösterebilecek ve satışın lideri ve başarılı olmayı içselleştirebileceklerdir.

Kazanılan Yetkinlikler:
✓ Başarılı bir satış lideri olmak için gereken tutumu, becerileri ve bilgiyi kavramak
✓ Rekabet odaklı ölçüm ve kıyaslama – önemi ve kaybedilen bir müşterinin değerini anlamak
✓ Müşteri şikayetleri hakkındaki düşüncelerimizi yeniden düzenlemek ve her zorlu müşteri durumunda fırsatları anlamak.
✓ Gerçek müşteri sadakatinin ne olduğunu ve olumlu bir müşteri deneyimi sağlamak için rolümüzün önemi ile yüzleşmek
✓ Her müşteri etkileşiminde, müşteri beklentilerini aşmanın değerini içselleştirmek ve taraftar müşteri yaratmak

Katılımcılara Üniversite Onaylı Katılım Belgesi Verilecektir 

➢ Modül 1: Müşteriler ne istiyor?

• Müşteriler ne ister?
• Mantık ve Duygu
• Müşterilerin kalplerini kazanmak
• Müşteriler NAKİT istiyor

➢Modül 2: Sadakat:

• Ömür boyu müşteri değeri
• Müşteri sadakatinin itici güçleri
• Kano Analizi
• Müşterileri kazanmak, sadık ve artı değerde kazandıran yönde tutmak
• Müşteriler neden ayrılıyor /müşteri kaybetme maliyeti

➢Modül 3:Müşteri memnuniyetini ölçme:

• Müşteri geri bildirimlerinin önemi
• Müşteri geri bildirimlerini toplama yöntemleri
• NPS nedir?
• NPS etkinliğimi derecelendirdiğimde…

➢Modül 4: Şikayetin değeri:

• Şikayet bir armağandır
• Şikayet almanın temel nedenleri
• Müşterilerin sıcak düğmeleri ve iletişim dili yasakları

➢ Modül 5: Doğru beceriye ve tavra sahip olmak:

• Tutum, Beceri ve Bilgi
• Doğru hizmet anlayışına sahip olmak
• Rapport = Sonuçlar
• Uyum oluşturma ve aksiyon planlama strateji araçları

➢ Modül 6: Performans odaklı müşteri takip & satış tekniği

• Yedi yayma tekniği
• Serbest bırakma
• Yüzünü koruma
• Müşterileri güçlendirme

Eğitim, rol oynama, video ve testlerle destekleklenecek olup, interaktif olarak gerçekleştirilecektir.

05 Kasım 2022 Cumartesi

09:00 – Eğitim Başlangıcı

12:30 – 13: 30 – Öğlen Arası

4 Ayrı Coffee Break

17:00 – Eğitim Sonu

EĞİTİM YERİ:
İstanbul Aydın Üniversitesi Florya Yerleşkesi

KONUM: 40.991048, 28.798149

YOL TARİFİ OLUŞTUR

EĞİTİM KATILIM ÜCRETİ
1.250 TL

KDV Dahil fiyattır. Eğitim Alan Kişi/Firma adına düzenlenecektir.

Eğitim Katılım Ücreti: 1250TL
*KDV dahil fiyattır. Eğitim alan kişi/firma adına fatura düzenlenecektir.
** 3 Kişi ve üzeri katılımlarda %10 İndirim Uygulanacaktır.
*** Kredi kartına 5 Taksit fırsatı.

Katılım Ücretini Öde Eğitim Hakkında Soru Sor

Eğitime Kalan Süre