genel bilgiler

Özgeçmiş Bilgileri Soru Sor

Müşterilerimizi işimizin merkezine koymak hizmet odaklı bir kültür yaratır.
En başarılı işletmeler bu gerçekle derinden yüzleşmiş ve odaklanmıştır.
Bu iki günlük eğitim; hizmet satın almak veya hizmeti kullanmaya devam etmek için
müşterilerin, mantıklı ve duygusal motivasyonlarını anlayarak, katılımcıları daha fazla
müşteri odaklı ve daha üstün hizmet sunma konusunda daha sorumlu, daha tutkulu ve
daha istekli olmaya teşvik edecektir. Katılımcılar, müşterilerle daha iyi etkileşimde
bulunabilecek, her müşteri etkileşiminde enerji, bağlılık ve sahiplenme gösterebilecek ve
satışın lideri ve başarılı olmayı içselleştirebileceklerdir.

● Katılımcılara Katılım Belgesi Verilecektir ●

Kazanılan Yetkinlikler:
● Başarılı bir satış lideri olmak için gereken tutumu, becerileri ve bilgiyi kavramak
● Rekabet odaklı ölçüm ve kıyaslama – önemi ve kaybedilen bir müşterinin değerini anlamak
● Müşteri şikayetleri hakkındaki düşüncelerimizi yeniden düzenlemek ve her zorlu müşteri durumunda fırsatları anlamak.
● Gerçek müşteri sadakatinin ne olduğunu ve olumlu bir müşteri deneyimi sağlamak için rolümüzün önemi ile yüzleşmek
● Her müşteri etkileşiminde, müşteri beklentilerini aşmanın değerini içselleştirmek ve taraftar müşteri yaratmak

EĞİTİM İÇERİĞİ:
Müşteriler ne istiyor?
● Müşteriler ne ister?
● Mantık ve Duygu
● Müşterilerin kalplerini kazanmak
● Müşteriler NAKİT istiyor
Sadakat:
● Ömür boyu müşteri değeri
● Müşteri sadakatinin itici güçleri
● Müşterileri kazanmak, sadık ve artı değerde kazandıran yönde tutmak
● Müşteriler neden ayrılıyor /müşteri kaybetme maliyeti
Müşteri memnuniyetini ölçme:
● Müşteri geri bildirimlerinin önemi
● Müşteri geri bildirimlerini toplama yöntemleri
Şikayetin değeri:
● Şikayet bir armağandır
● Şikayet almanın temel nedenleri
● Müşterilerin sıcak düğmeleri ve iletişim dili yasakları
Doğru beceriye ve tavra sahip olmak:
● S.M.A.R.T
● Tutum, Beceri ve Bilgi
● Doğru hizmet anlayışına sahip olmak
● Uyum oluşturma ve aksiyon planlama strateji araçları

Eğitim, rol oynama, video ve testlerle destleklenecek olup, interaktif olarak gerçekleştirilecektir.

25 Kasım 2023 Cumartesi

09:30 – Eğitim Başlangıcı

12:30 – 13: 30 – Öğlen Arası

4 Ayrı Coffee Break

16:30 – Eğitim Sonu

EĞİTİM YERİ:
Galata Business Center GBC Pol Center – Levent / İstanbul

*Otopark Mevcuttur – Otopark hizmeti eğitim ücretine dahil değildir.

KONUM: 41.079188,29.0097853

YOL TARİFİ OLUŞTUR

EĞİTİM KATILIM ÜCRETİ
2.500 TL + KDV

Eğitim kayıt ücreti tercihiniz doğrultusunda kurumsal veya bireysel fatura olarak düzenlenir.

Eğitim Katılım Ücreti: 2500TL+KDV
*KDV dahil fiyattır. Eğitim alan kişi/firma adına fatura düzenlenecektir.
** 3 Kişi ve üzeri katılımlarda %10 İndirim Uygulanacaktır.
*** Kredi kartına 5 Taksit fırsatı.

Katılım Ücretini Öde Eğitim Hakkında Soru Sor

Eğitime Kalan Süre