genel bilgiler

Özgeçmiş Bilgileri Soru Sor

Satmayan ürün, talep görmeyen hizmet, değer bulmayan fikir, fark yaratmayan marka, işe yaramayan pazarlama stratejisi, sattırmayan reklamlar. Tümü mutlak başarısızlıktır! Günümüz dünyasında pazarın kuralları sürekli değişmekte ver her gün yeniden yazılmaktadır. Bu rekabette ya fark yaratıp var olacak ya da sıradanlaşıp yok olacaksınız. Karar sizin!

İşinizdeki başarınız ne kadar sattığınız, hayatınızdaki başarınız ne kadar değer gördüğünüz ile ölçülür. Başarıya etki eden en önemli faktör, ikna gücünüz ile karşı tarafta yarattığınız algıdır. Hem birey hem de kurum olarak yaratacağınız güçlü bir marka algısı sizi başarıya ulaştıracak en kısa yoldur. Güçlü bir marka algısı oluşturmanız için; insanı, düşünce sistemini, pazarlamayı, satışı, ekonomiyi, medyayı, reklamı ve yaratıcı düşünmeyi çok iyi bilmeniz gerekmektedir.

Güçlü Markalama ve Reklam Sanatı Eğitimi; temel ve ileri düzeyde marka ve reklam bilgilerinden, pazarlama, satış, medya, dijitalleşme, yapay zekâ ve bilgi teknolojileri konularında teorik bilgi ile birlikte Türkiye ve Dünya’dan pratik uygulamaları birleştirerek, uzman marka, pazarlama ve reklam yöneticileri yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

● Katılımcılara Katılım Belgesi Verilecektir ●

Kazanılan Yetkinlikler

Dijital dönüşümün doğal sonucu olarak yeni anlamlar kazanan pazarlama, marka ve reklam kavramları ile güncel uygulamaların birlikte işleneceği bu program ile, holistik (bütünsel) bir bakış açısı, etkin bir farkındalık, değer katan bir yaratıcılık ve insanlar üzerinde güçlü bir ikna yeteneği kazanacaksınız.

  • Kendi işinde fark yaratmak isteyen girişimciler
  • Kişisel markasını yaratmak isteyen bireyler
  • Her seviyedeki pazarlama, satış ve reklam departmanı çalışanları
  • Marka, pazarlama ve reklam yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler
  • Pazarlama, kurumsal iletişim ve reklam alanında çalışmak isteyenler
  • Kariyerine marka yönetimi, pazarlama ve reklam alanında yön vermek isteyenler
  • Marka yönetimi, pazarlama ve reklam konularında kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler

EĞİTİM İÇERİĞİ:
Müşteriler ne istiyor?

  • Modern Marka, Pazarlama ve Reklam Kavramları
  • Yeni Nesil Tüketici İletişimi
  • Pazarlama 5.0 ve Pazarlamanın Geleceği
  • Dijital Dönüşüm ve İnovasyon
  • Yeni Nesil Tüketiciyi Anlamak
  • Duyusal (Deneyimsel) Pazarlama
  • Tüketicinin Beynine Yolculuk
  • Nöropazarlama ve Nörosatış
  • Stratejik Pazarlama Planlaması
  • Yeni Nesil Marka İletişimi
  • Güçlü Marka Stratejisi Oluşturmak
  • Marka Mimarisi, Marka Kimlik ve İmaj
  • Hedef Kitle ve Segmentasyon Yönetimi
  • Marka Konumlandırma Stratejileri
  • Stratejik Marka Yönetimi Kavramları
  • İletişimde İkna ve Algı Yönetimi Teknikleri
  • Yeni Nesil Reklam Dünyası ve Dinamikleri
  • Etkili Reklamın Şifreleri
  • Yaratıcı Düşünme ve Fikir Bulma Teknikleri
  • Bilinçaltı Reklamcılık ile Reklamın Etkisini Artırmak
  • Başarılı Reklamın Özellikleri ve Yaratıcı Stratejiler
  • Doğru Medya Planlama Yönetimi
  • Marka İletişiminde Hata Kültürü ve Kriz Yönetimi
  • Türkiye ve Dünya’dan Örnek Vakalar
  • Soru-Cevap

* Eğitimde güncel veriler, Türkiye ve Dünya’dan güncel örnekler, interaktif soru-cevap bölümleri ve katılımcılar özelinde neler yapılabileceği aktarılacak ve tartışılacaktır.

27 Ocak 2024 Cumartesi

09:30 – Eğitim Başlangıcı

12:30 – 13: 30 – Öğlen Arası

4 Ayrı Coffee Break

16:30 – Eğitim Sonu

EĞİTİM YERİ:
Galata Business Center GBC Pol Center – Levent / İstanbul

*Otopark Mevcuttur – Otopark hizmeti eğitim ücretine dahil değildir.

KONUM: 41.079188,29.0097853

YOL TARİFİ OLUŞTUR

EĞİTİM KATILIM ÜCRETİ
2.500 TL + KDV

Eğitim kayıt ücreti tercihiniz doğrultusunda kurumsal veya bireysel fatura olarak düzenlenir.

Eğitim Katılım Ücreti: 2500TL+KDV
*KDV dahil fiyattır. Eğitim alan kişi/firma adına fatura düzenlenecektir.
** 3 Kişi ve üzeri katılımlarda %10 İndirim Uygulanacaktır.
*** Kredi kartına 5 Taksit fırsatı.

Katılım Ücretini Öde Eğitim Hakkında Soru Sor

Eğitime Kalan Süre