GLOKAL SATIŞ LİDERLİĞİ – 1 GÜN
Müşterilerimizi işimizin merkezine koymak hizmet odaklı bir kültür yaratır. En başarılı işletmeler bu gerçekle derinden yüzleşmiş ve odaklanmıştır.
Bu bir günlük eğitim; ürün veya hizmet satın almak veya ürün veya hizmeti kullanmaya devam etmek için müşterilerin, mantıklı ve duygusal motivasyonlarını anlayarak, katılımcıları daha fazla müşteri odaklı ve daha üstün hizmet sunma konusunda daha sorumlu, daha tutkulu ve daha istekli olmaya teşvik edecektir. Katılımcılar, müşterilerle daha iyi etkileşimde bulunabilecek, her müşteri etkileşiminde enerji, bağlılık ve sahiplenme gösterebilecek ve satışın lideri ve başarılı olmayı içselleştirebileceklerdir.
Kazanılan Yetkinlikler:
✓ Başarılı bir satış lideri olmak için gereken tutumu, becerileri ve bilgiyi kavramak
✓ Rekabet odaklı ölçüm ve kıyaslama – önemi ve kaybedilen bir müşterinin değerini anlamak
✓ Müşteri şikayetleri hakkındaki düşüncelerimizi yeniden düzenlemek ve her zorlu müşteri durumunda fırsatları anlamak.
✓ Gerçek müşteri sadakatinin ne olduğunu ve olumlu bir müşteri deneyimi sağlamak için rolümüzün önemi ile yüzleşmek
✓ Her müşteri etkileşiminde, müşteri beklentilerini aşmanın değerini içselleştirmek ve taraftar müşteri yaratmak
● Katılımcılara Üniversite Onaylı Katılım Belgesi Verilecektir ●
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.