4CEO GEKA
GLOKAL PAZARLAMA EĞİTİMİ – Onur Tuğman
Pazarlama; değişen pazar, rekabet ve tüketici davranışları karşısında, yeniden kurgulanmakta ve kuralları yeniden oluşturulmaktadır. Teknoloji, dijitalleşme ve sosyal medyadaki hızlı değişim ve gelişim ile firmaların ve tüketicilerin tüm dünya ile iletişimleri hızla artmıştır. Markalar artık rahatlıkla global pazara girebilmekte aynı şekilde tüketiciler de tüm düşünce ve deneyimlerini yerelden tüm dünyaya duyurabilmektedir. Tüm bu süreç ile başarının anahtarı; lokaldeyken global, globaldeyken lokal olmak yani Glokal düşünce ve iletişim stratejileri ile hareket etmek olmuştur. Bu eğitimde tüm bu dinamikler öğretilecek olup, sürdürülebilir rekabet avantajı, başarılı ürünler oluşturmak, ortalamanın üzerinde kârlılık ve global başarı sağlamak için stratejik pazarlama yönetimin kuramlarını katılımcılara uygulamalarla benimsetmek hedeflenmiştir.
EĞİTİMDEN NELER KAZANACAKSINIZ
Bu eğitimde katılımcılar; pazarlama iletişiminin temellerini, teorik bilgiler ile birlikte ürün geliştirmeden fiyatlamaya, satış kanalı oluşturmaktan satış stratejileri belirlemeye, değer ve duygu odaklı pazarlama çalışmalarının planlanmasına, geleneksel mecralardan dijital mecralara, ulusaldan globale nasıl daha etkin bir satış ve pazarlama yönetimi yapabileceklerini pratik bilgiler ve Türkiye ile Dünya’dan uygulama örnekleri ile öğreneceklerdir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
- Pazarlama Kavramları
- Pazarlama Karması P’ler ve C’ler
- Pazarlamanın Evrimi 1.0’dan 5.0’a
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi
- Glokal Pazarlama Tanım ve Kapsamı
- Glokal Pazarlama Bileşenleri ve Stratejiler
- Farklılaşma ve Rekabet Stratejileri
- Konumlandırma Stratejileri
- Markalama, Satış ve Pazarlama Üçgeni
- Tüketici Davranışları ve Pazarlama Araştırması
- Algı, Aktarım ve İkna ile Nöropazarlama
- Alternatif Pazarlama Mecraları
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Pazarlaması
- Kuşaklar ve Değişen Pazarlama Anlayışı
- Vaka Analizi ve Uygulamar
- Soru – Cevap
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.