4CEO GEKA
GLOKAL AVM MAĞAZACILIĞI EĞİTİMİ – Çağla Gül
Perakendenin günümüz ekonomisindeki yeri ve önemi gün geçtikçe artmaktadır. Alışveriş merkezleri de perakendenin kalbini oluşturmakta ve dinamiklerini belirlemektedir. Alışveriş merkezlerinin önemi, alışveriş merkezlerinde mağazacılık yapmanın kuralları, pazarlama ve kiralama stratejilerinin oluşturulması, değişen trendlerin yakalanması, sürekliliğin sağlanması, teknolojinin yakalanması günümüz perakendesinin ve alışveriş merkezlerinin en önemli süreçlerini oluşturmaktadır. Tüm bu süreçlerde Glokal (Global + Lokal) düşünce, planlama ve iletişim stratejileri başarının anahtarı olmuştur ve olmaya devam edecektir. Bu eğitimde alışveriş merkezlerinde mağazacılık yapmanın kuralları, dinamikleri, rekabetçi ve sürdürülebilir olmanın yolları, karlılık ve başarılı olmanın ipuçları, kiralama ve pazarlama stratejilerinin dünya ve Türkiye’den örneklerle katılımcılara aktarılması hedeflenmiştir.
EĞİTİMDEN NELER KAZANACAKSINIZ
Bu eğitimde katılımcılar; Türkiye’de alışveriş merkezleri gelişimini, dünyadaki perakende trendlerini, alışveriş merkezleri kiralama ve pazarlama stratejilerini, alışveriş merkezi mağazacılığının temellerini, sektörel bilgiler ile birlikte rekabet stratejilerini Türkiye ile Dünya’dan uygulama örnekleri ile öğreneceklerdir. Alışveriş merkezi mağazacılığı yönetim ve işletme esasları öğretilecek, sektöre özgü metot, hesaplama, analiz, terimler ve mağazacılık alanında dünyadaki yeni akımlar ve trendler hakkında bilgiler sunulacaktır. Değişen müşteri tiplerinin de anlatılacağı bu eğitimde alışveriş beklentileri sunulurken müşteriyi tanıma ve ihtiyaçlarını belirleme konusunda anahtar bilgiler aktarılacaktır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
- Dünyada alışveriş merkezlerine genel bakış
- Türkiye’de alışveriş merkezleri genel bilgilendirme / değerlendirme
- Dünyadan perakende trendleri
- Cadde mağazacılığı ile alışveriş merkezi mağazacılığı karşılaştırması
- Alışveriş merkezi mağazacılığında rekabet
- Alışveriş merkezi mağaza kategorileri
- Alışveriş merkezi mağaza tipleri
- Alışveriş merkezi mağaza karması yönetimi
- Alışveriş merkezi mağazacılığında kiralama stratejileri
- Alışveriş merkezi mağazacılığında pazarlama stratejileri
- Glokal alışveriş merkezi mağazacılığı başarı kriterleri
- Müşteri davranışları ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi
- Soru – Cevap
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.